"favorit i repris"

Tänkte fortsätta med min "skospecial" (som jag påbörjade för drygt 2 månader sedan, så först får det bli en liten favorit i repris.

Jag som är totalt beroende av skor och äger drygt 60-70 par tänkte börja med en liten skospecial, dvs jag tänker visa er skor från olika ställen här på bloggen. Jag börjar med ett av mina personliga favoritställen när det gäller skor: Gojane.com. Gojane har supersnygga skor och till väldigt bra priser, dock tillkommer ju dyr frakt och tull då märket är amerikanskt.


18.40 $ = ca 150:-                            19.40 $ = ca 160:-



24.40 $ = ca 200:-                               19.80 $ = ca 180:-



21.99 $ = ca 180:-                              26.50 $ = ca 220:-


De vita skorna skulle jag mer än gärna ha till studenten!
Skorna kommer alltså härifrån.
Puss!

Kommentarer
Postat av: emma - en modeblogg! ♡

Har du beställt därifrån någon gång? Hur mycket kostar frakten typ :)? kram

2009-07-04 @ 17:45:30
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0