Lättad

Idag hände en sak, en ganska oväntad sak som jag inte kommer berätta för er vad det är. Men jag känner mig så lättad. Lättad över att jag faktiskt insett hur det egentligen är. Det känns som om en stor klump i magen bara släppt, känns helt underbart!

Förövrigt har jag jobat idag, lika kul som alltid...älskar folket som jobbar där, alla utom två stycken vill säga, men så är det ju alltid, vissa gillar man bättre och vissa lite mindre (okej, ganska mycket mindre) Imorgon blir det work igen, har dock bara en massa 9-13 pass i hela Juli, ganska skönt faktiskt, då hinner man göra saker på eftermiddagarna.

Nu ska jag gå igenom lite kort som ska framkallas. Framkallade 300 st för drygt en månad sedan, men det har jku blivit lite fler sedan dess.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0