MAT

Ligger här i sängen och väntar på att maten ska bli klar, har tjatat till mig kyckling och skagensallad till middag (två separata sallader alltså) med vitlöksbröd, så otroligt gott! Vet ännu inte hur dags jag ska möta upp klassisarna, väntar på att Carro ska ringa so we can make the plans. Men bion börjar 21 så det blir väl runt 20 kan jag tro!? Vi blir 6 stycken från gamla klassen som sticker på bio ikväll, ska bli myspys! Vad ska ni göra ikväll då? Parta?
Gud vad jag längtar till nästa helg, då ska det festas loss ordentligt! Har ju inte festat något speciellt sedan studenten, tagit lite drinkar bara ett par gånger, det beror i alla fall på en liten olycka midsommarafton, men nu är det bara 2.5 veckor kvar av läketiden och nästa helg ska jag fuska lite, ska både dricka och använde hööga klackar vilket jag egentligen inte får, inte bra Mimmi, inte bra!

Puss!

Kommentarer
Postat av: ♥ novembersara - det lilla extra.

Vad fin blogg du har :D ska vi följa varandra via bloglovin?

2009-07-18 @ 11:33:11
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0