Superglad

Jag är verkligen superglad idag, egentligen är det ganska konstigt att jag ens kan vara på bra humör just nu, men det är jag i alla fall! Har jobbat idag hela långa dagen (okej, 8 timmar, men ändå!) Haft jättekul faktiskt, är så mycket roligare att jobba med dessa personer än vissa andra och jag trivs så otroligt bra! Lite tråkigt bara att jag inte kan utföra alla arbetsuppgifter just nu, ska berätta om varför i ett annat inlägg.

Just nu vill jag bara att helgen ska gå fort! Ska träffa mina underbara gamla klassisar på måndag, har saknat dom skitmycket! Känns jättekonstigt att säga gamla klassisar, har inte riktigt förstått att jag faktiskt har slutat skolan, tagit studenten!! Är jäkligt stolt över mig själv som faktiskt klarade skolan, trots mycket motgångar. Men som sagt längtar tills på måndag! Inom en ganska snar framtid drar jag även till Stockholm och hoppas på att träffa Molly där! Även en utgång med Alex blir det förmodligen snart.

Imorgon blir det skärgården om vädret tillåter, jag är ledig!!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0