Tillbaka i Norrköping

Yees, nu är jag tillbaka i Norrköping, lite småtrist, men guu så skönt att få sova i min egen säng i natt. Har ju varit iväg sedan fredag morgon förra veckan.
Skulle i alla fall meddela att jag lever och att jag har haft toppendagar i underbara Riga och underbara Stockholm. Imorgon bär det förmodligen av mot skärgårdagen med lite sol och bad. Ska bli grymt skönt att komma iväg en sväng och bara ta det lugnt. För även om jag har haft det väldigt roligt under dessa 5 dagar så har jag ju inte direkt tagit det lugnt, Stockholm är en ganska stressad stad, dock låååångt ifrån som i Paris, å andra sidan bor det ju faktiskt drygt 10 miljoner fler folk i Paris. Nu är jag i alla fall tillbaka i hålan.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0