2 P:n Party och Pizza

Yes, ikväll blir det party för min del (vad annars liksom) nej men det ska bli otroligt kul att träffa lite folk igen och festa! Har ju inte varit ute på 4 (!) veckor, känns som en evighet! Lite trist dock att jag börjar jobba klockan 09 imorgon bitti, mend et funkar ju det med, har ju hänt många gånger innan. Ska även bli kul att träffa en viss person ikväll också (förmodligen i alla fall) var väldigt länge sedan jag träffade honom och sist blev det ju bara en snabbis på grund av att hans kompis börja må liite för dåligt. Men innan dess blir det dock att beställa en kebebpizza från eneby och ta en lång dusch! Och självklart blir det ju även melodifestivalen också, hoppas Alcazar vinner (men det spelar egentligen inte någon större roll, bara ingen av de 3 som gick vidare från andra chansen förra veckan vinner, och inte heller operasångerskan...) Nu ska jag ringa lite samtal och sedan börja gör iordning mig så. 
Hoppas ni får en superkväll allihopa!

Kvällens outfit blir nog det här, dock med lite småändringar:

 

Andra skor, stumpbyxor istället för tights, ett annat skärp blir det ikväll (och inte lika solbränd, snyft) Men typ så kommer jag se ut i alla fall.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0