4 månader

Idag är det exakt 4 månader sedan! 14/11-08 var en av de lyckligaste dagarna i mitt liv! Kommer ihåg hela dagen, vilka jag ringde och i vilken ordning. På kvällen festade jag med några kompisar och jag skrek ut det det första jag gjorde när jag kom dit, även när dom ringde från jobbet var det första jag sa (läs; skrek) och självklart tackade jag ja till arbetspasset eftersom jag var så lycklig! Den kvällen var nog en av de roligaste utgångarna desutom, dagen var helt enkelt perfekt! Lovade mig själv att köpa den där klänningen också om jag klarade det, annars skulle jag inte det. Antingen skulle jag supa ner mig om jag inte hade klarat det, eller så skulle jag supa ner mig av ren lycka. Det blev av ren lycka och klänningen hänger i min garderob!

Älskade, älskade körkort <3 Det bästa val jag någonsin gjort! (hoppas på att jag gör ett lika bra val ikväll, snälla Mimmi, välj rätt!)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0