Nålar i huvudet, hjälp

Ledsen för sjukt dålig uppdatering senaste tiden, får bli ändring på.. okej, där ljög jag nog lite, har knappt någon tid till det här och ännu mindre tid lär det bli när skolan börjar igen nästa vecka.

Snart ska jag i alla fall åka och jobba, har ett 19-22 pass idag, hur töntigt på en skala liksom? Men det blir i alla fall att ta bilen dit idag, så skönt att ha körkort, på lördag är det redan 4 månader sedan jag tog körkortet, minns det som igår. Har även varit på min första riktiga akupunktur besök idag, var ju bara en undersökning i måndags och sedan testade dom bara, men eftersom jag är så otroligt nålrädd så börjar dom försiktigt med dom minsta nålarna och med bara 4 stycken idag. Sedan kommer dom öka på, och därefter kommer dom börja med käken vartefter (tog bara nacken idag eftersom jag som sagt är väldigt nålrädd) Ska gå på det 2 gånger i veckan dom närmaste veckorna och sedan minska till endast 1 gång per vecka. Hoppas verkligen jag kan sluta med sömntabletterna snart. Dags att göra iordning sig till jobbet.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Idag har du chansen att vinna ett presentkort till ett värde av 500kr!



Kramar från mig :-)

2009-03-13 @ 13:27:13
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: emma

spana in min lilla TÄVLING på

www.missemmasvarld.blogg.se



ha en bra kväll! <3

kram emma

2009-03-13 @ 18:03:21
URL: http://missemmasvarld.blogg.se/
Postat av: Marielle

Nu har du chansen att vinna ett presentkort till ett värde av 500kr!



Kramar från mig. :-)

2009-03-13 @ 22:54:07
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0