Läkarbesök...som alltid

Usch, sitter här nu med en bedövad mun..Ja, jag har varit hos älskade tandis. Dom hade sagt att jag skulle laga en tand där lagningen hade lossnat och att jag skulle klara det utan bedövning. Men så kommer jag dit och hon tar fram sprutjäveln, för er dom inte vet det så är jag extremt rädd för sprutor och tandläkare och brukar därför tvingas ta lugnande eller ha lustgas när jag ska dra ut eller borra tänderna. Men duktig som jag är klarar jag av sprutan, för första gången utan lugnande, då kände jag mig lite duktig i alla fall! Så vad har jag gjort under mina studiedagar då? Igår var jag på akupunkturen igen och hon lade till 2 nålar, så då hade jag alltså 6 stycken, hemskt! Ont gör det också...men hoppas verkligen att det ska hjälpa lite. Pratade med min tandläkare också, hon gav mig ett tips om att jag skulle köpa en avslappningsskiva där dom säger exakt hur jag skulle göra för att jag inte ska spänna mig så mycket. Så just nu är det väldigt mycket som kretsar mina tänder och tinnitus, läkarbesök hit och dit. Men hoppas så otroligt mycket att jag kommer bli bättre! Ska även få en betskena som jag ska använd under natten så att jag inte spänner käkarna, hoppas hoppas hoppas att det hjälper!



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0