17 again

Kom hem nyligen från stan, 17 again var verkligen skitkul, verkligen värd att se! Innan dess gick vi en snabbis på stan, drygt 50 minuter. Köpte 2 stycken klänningar, en festklänning och en sommarklänning. Har ju 8-10 svarta festklänningar men ville ha någon färgad, så köpte en i cerisefärgad typ, skitsnygg! Ska ha den på studentkryssningen nästa helg, en fodralklänning var det.

Nu ser jag på DH, lika bra som alltid! Gaby är ju bara för skön.. Efter det blir det Ballar av stål, missade det igår nämligen. Sedan blir det plugg hela natten, lär inte bli något sova idag heller. Börjar bli ruskigt trött just nu, men jag vill verkligen inte ta sömntabletterna! Fortsätter det här flera nätter till kommer det nog sluta med att jag viker mig ändå...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0