Angående min bloggning

Har tappat bloggsuget totalt, kan bero på att både min kropp och hjärna just nu får ta ganska mycket stryk. Sjukt jobbigt. Har svårt att klara av skolan och jag orkar verkligen ingenting längre. Samtidigt närmar det sig 1 års dagen och jag tänker lite för mycket på det för mitt eget bästa, ännu mer efter det som hände igår (och nej, jag tror inte det är många av er som förstår vad jag babblar om). Så nu, blir det helt enkelt som det blir.

Btw så köpte jag ju filmen Tvilight för ett par dagar sedan, har ju inte sett den tidigare men tog manken till och åkte och köpte den. Grymt bra film, ska nog sätta på den idag igen!

Puss!

Kommentarer
Postat av: tess

det där lät ju inge vidare du... :( hoppas du mår bättre snart!!

2009-05-12 @ 18:31:15
URL: http://latess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0