Dagen

Dagen började med att jag vaknade upp och hade svinont i halsen, fuck, nationellt muntligt prov i svenska B. Fick panik och bad om att slippa tappar rösten eller att den skulle fucka sig rent allmänt. Men det gick ändå helt okej tycker jag, var inte så farligt som jag trodde det skulle vara. Sjukt skönt att ha det överstökat!

Mina älskade SIRI jeans från Gina Tricot gick sönder idag också, fy fan vad arg och ledsen jag blev. Men sedan kommer man ju på att man läst affärsjuridik och kommer ihåg alla lagar. Så åkte ner till Gina Tricot och fick ett par nya jeans eftersom dom inte lagar knapparna. Blev glad att det fanns min storlek! Efter det blev det att gå en sväng och hem kommer jag med 2 par skor, en bh, ett busskort och ett linne och är därmed över 1000 kronor fattigare. Fy fan vad skönt det är att ha ett jobb så man slipper tänka på pengar!

Har även städat mitt rum idag, fick ett litet ryck, gjorde om bland mina filmer bla. Nu ligger det inte heller ett enda klädesplagg på golvet, dock ett par på stolen. Men det ser inte ut som om det har varit ett bombnedslag där längre, bara nästan...

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0