God morgon

Klockan är 07.14 och jag sitter här... ska åka till skolan om  15 minuter, ska till Eber och ha min Skapa i metall-kurs, grymt kul är det verkligen! Förövrigt så har jag inte kunnat sova i natt, igen! Är ruskigt trött just nu och fattar verkligen inte hur jag ska klara av denna dag, jobbigt! nu ska jag börja röra mig mot skolan i alla fall, suck. Har så mycket att göra denna vecka också i skolan + en himla massa utanför...jaja, 38 dagar kvar babes, sen slipper jag denna skit.

Puss!




Tänkte att den här bilden skulle få pigga upp mig lite, längtar!!
Exakt 1 år sedan denna bild togs

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: ja, det är bara frustrerande. Tänk de som sitter isolerade och inte vågar gå ut pga detta.

2009-05-04 @ 10:20:40
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Elin - Design&Makeup

glömde svara på den andra också ^^



Vad tråkigt att du är allergisk, jag tycker det är jättetråkigt utan djur.

2009-05-04 @ 10:21:31
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0