Gooood morning

God morgon, pigga och glada? Det är då inte jag, har såklart inte kunnat sova något inatt heller typ, så sjukt trött, orkar inte med det här. Sedan så är det ju en massa i skolan också så jag behöver ju verkligen få sova! Blää, vad jag hatar det här!

Nu sitter jag i alla fall och äter frukost och ett glas vatten (vatten är verkligen som godast på morgonen!) Ska åka till skolan om drygt 10 minuter, segt! Först samhäll, sen hål på 3 timmar och sedan 3.5 timmars floristik, fy fan! Helst skulle jag bara vilja gå på mina skapa i metall-lektioner, den enda lektionen jag gillar! Hatar allt annat som har med skola att göra!

36 dagar kvar nu!

Me, right know (ja, jag vet att det är gramatiskt okorrekt)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0