hemma från jobbet

ÄR äntligen hemma från jobbet, eller jag har varit det i en halvtimme, men ändå. Är hungrig men orkar inte fixa iordning något, men en fågel viska i mitt öra att det fanns jordgubbar och glass hemma, så det får det bli istället för mat! Mycket godare!

jag har varit på sjukt dåligt humör under dagen, eller fram till typ 1-2 i alla fall, det kändes som om allt gick fel, mascaran sket sig imorse så fick tävtta av allting och börja om, tur att jag fick skjuts till jobbet imorse i alla fall! Har varit skitstressigt hela dagen fram tills klockanhalv 3 typ, då gick jag inte och skrev en massa skyltar i 2 timmar, skönt att isolera sig lite ett tag när man är på det humöret.

Sluta vid 7 och så fick jag skjuts hem av Sam, blev en liten omväg eftersom han glömde svänga, flumboll. Nu sitter jag här som sagt, har svarat och godkänt kommentarer och läser lite bloggar.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0