Hemma igen

Nu har jag precis kommit hem från stan, med mig hem fick jag en t-shirt i rosa (såklart), en tjockare tröja och en helt underbar ljusblå klänning! Klänningen var så sval och skön och blir helt perfekt att ha i sommar! Funderar på att köpa likadan fast i rosa...
Efter att vi gått klart på stan blev det att kolla på majtåget, för er som inte vet det så är det en massa äldre "raggarbilar" som åker genom stan varje år den 1 maj, jag kan inte riktigt förstå att man vill vara med och åka det, jag skulle tycka det var jättepinsamt med allt folk som står och glor, men det är jag det.
Så ikäll blir det till att plugga lite, måste verkligen det! Fasiken, nu är det bara
 41 dagar kvar till studenten! Underbart!

Puss!


Jag just nu (jag har ett linne på mig även om det inte syns)

Kommentarer
Postat av: klara

jaha oj vad kul! jag vill bli läkare :)

2009-05-01 @ 16:23:42
URL: http://kkklaraaa.blogg.se/
Postat av: klara

hihi ja ! fast än så länge är jag bara tretton, så får vänta ett tag :)

2009-05-01 @ 16:29:15
URL: http://kkklaraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0