Ingen tid

Jag har verkligen ingen tid för attt blogga längre, lite trist faktiskt, var ju trots allt uppe i Norrköpings topplista på bara några dagar när jag var aktiv... Men som sagt, no time. Var ju som sagt på kryssning i helgen, en av de roligaste helgerna i mitt liv. Sedan i måndags var jag dyngbakis och käkar en kebbabtallrik-och blir matförgiftad, great!! Som tur var fick jag en mycket lindrigare verision än de andra två... Nu blir det jobb i 4 dagar, underbart att slippa skolan! Det var förresten sista samhällslektionen idag, härligt! 22 dagar kvar nu!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

sv: Ja jag förstår inte alls hur de kan tillåta det.

2009-06-01 @ 15:56:12
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0