Lyckligaste dagen i mitt liv...

nästan i alla fall. Idad är det tamefan en av de lyckligaste dagarna i mitt liv! Förutom den dagen då jag tar studenten (41 dagar kvar) och den dagen jag tog mitt älskade körkort och säkert någon mer dag. Men jag är bara sååå himla lycklig! Jag vet att jag är lite efter, men för ett par timmar sedan fick jag reda på att Britney Spears kommer till Sverige den 13 Juli, och självklart kommer jag befinna mig där tillsammans med Emelie (förmodligen med henne). Var ju på hennes konsert för 5 år sedan, helt fantastiskt. Det blir nog en av mina studentpresenter, en av de bästa studentpresenter man kan tänka sig att få!


 
Som sagt 13 Juli


Puss!


Kommentarer
Postat av: RIVETS

hon har så fina ögon! :D

2009-05-01 @ 20:39:06
URL: http://rivets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0