Nålar i huvudet, brr

Sitter här hemma just nu, mår inget bra, antar att det beror på att jag inte sovit på 4 dagar. Så jag ska inte åka tillbaka till skolan helt enkelt. Var däremot på min skapa i metall-kurs och jag blev klar med mina ljusstakar, ska måla dom svarta sedan får ni se en bild på dom. Jättenöjd blev jag och jag fick  beröm över min svetsning, känns ju kul! Imorgon ska jag börja skissa på något jag vill göra för ett högre betyg, vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag fick välja mellan att sluta kursen nu och då har jag ett G, eller så fick jag göra något valfritt och då ha chans till ett VG (han ger aldrig ut MVG). Och jag valde såklart att fortsätta eftersom jag älskar denna kurs! Men vet inte riktigt vad jag ska göra, det återstår att se! Nu sitter jag här och äter jordgubbar (eller som jag uttalar det, jolgubbar) älskar det!

Var på akupunkttur förut också, ska bara dit en gång till, det är då 10:e gången, man ska helst inte få akupunkttur flera gånger än 10 i sträck, det kan leda till att man får ont i stället för att bli avslappnad. Idag satte hon nålar på lite andra punkter för att jag inte hade sovit något på länge, och det ska förhoppningsvis hjälpa så jag sover bättre i natt,
hoppas hoppas hoppas!

Dagens planer då:

* Skapa i metall-kúrsen
* Akupunkttur
* Städa rummet?
* Plugga
* Kalas

Puss!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej!

jag har just nu i bloggen ett riktigt intressant erbjudande. Nämligen tre kontaktannonser!

Verkar det intressant? Kolla in min blogg, läs igenom annonserna och fråga det du undrar över!

Vem vet, kanske blir det en dejt av det hela?

Och om du inte är intresserad kanske någon av männen passar just din väninna?

Ha en trevlig läsning och lycka till!



Mvh Michelle



http://brunettistorstan.blogg.se

2009-05-04 @ 13:16:48
URL: http://brunettistorstan.blogg.se/
Postat av: lillis

är skit rädd för nålar, men funderat att gå på akupunktur. gör det ont?

2009-05-04 @ 20:56:52
URL: http://liiillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0