Släkten har gått

Nu har släkten dragit, dom var här i cirka 1.5 timmar. Det blev en himla massa kakor, bullar och tårta så nu mår jag illa av det. Förövrigt mår jag inget bra alls, skitont i huvet, hängig och fruktansvärt trött. Kan jag inte sova i natt så vet jag inte vad jag gör. Mår piss!

Har i alla fall börjat plugga spanska nu, tar ett språk i taget och jag har gått igenom snart 2 lektioner, det är faktiskt kul att plugga när det är något man verkligen vill, och det här är något jag verkligen vill; att plugga språk! Man blir mycket mer motiverad, så plugga något ni verkligen vill och inte bara för att plugga! Grymt kul blir det då. SKa fortsätta imorgon om jag inte mår ännu sämre... nej det kan jag förresten inte, har andra planer då. Men på onsdag! Och så måste jag börja med svenskan.. och rapporten ska vara klar tills på onsdag. Skönt att projektskiten snart är över,
 men fick i alla fall många fina bilder!

Nu blir det snart sängen, orkar inte mycket mera, hatar att må dåligt, vill inte bli sjukt, vill inte blir sjuk! Jag får inte blir sjuk!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0