STUDENTKRYSSNING!

Nu drar jag snart iväg på den efterlängtade studentkryssningen, fy fan vad kul vi ska ha det! Är verkligen skittaggad. Det är Temat Beachparty, vissa kommer väl gå in för det mer än andra...vi kommer i alla fall inte vara några av de fjollor som kommer springa runt i bikini eller liknande. Utan jag kommer har en vanlig party klänning och resten av kompisarna också.

Igår var jag i alla fall på Världens Bar, en lite större pub här i Norrköping, med mina härligt vänner Carro, Molly, Sofia, Hanna och Lina. HAde det verkligen jättetrevligt och vi tänkte först dra vidare till Palace men vi tyckte vi hade det för trevligt för att fortsätta ut. Det blev i alla fall lite cider och drinkar, Vanilla Sky är just nu min favoritdrink!

Hörs imorgon!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för kommentaren! <33

kika gärna in igen och kommentera lite! :)

2009-05-16 @ 16:48:43
URL: http://fashionbylinnea.blogg.se/
Postat av: Leia

Kul det låter! =)

Kramar

2009-05-17 @ 14:03:44
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0