Hemma från träning

Som ni kanske vet så har jag börjat träna ordentligt igen då jag ska söka till Polishögskolan nästa år. Jag kanske inte har skrivit det tidigare, men det ska jag i alla fall. Så nu har jag börjat småträna lite, dvs drygt 2-3 gånger i veckan. Det är väl ganska lagom i början tycker jag. Mitt mål är att jag i December/Januari ska träna cirka 5-7 gånger i veckan.

Jag är inte som alla andra som tränar olika saker för varje gång. Jag vet att man ska göra det egentligen, men för min del tränar jag bara armar, mage, rygg, lite ben och kondition. Så det känns inte så aktuellt att varva olika saker varje gång. Bättre att köra all in direkt liksom.

Har precis fått i mig lite proteiner också som är väldigt viktigt när man tränar. Dock åt jag endast bacon och banan idag. Men jag fick i alla fall i mig lite. Proteinen är en stor hjälp när man ska bygga upp muskler. Om man är ute efter så mycket muskler som möjligt, ska man äta och dricka mycket protein. Men eftersom jag inte är ute efter att få värsta bigmama musklerna så äter jag bara lite av det.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Bella

Bra med träning :) men även om du äter protein o sånt så blir du inte stor haha. De tjejerna som blir stora äter ju massa pulver o skit.

2009-12-01 @ 21:20:14
URL: http://bellboli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0