Jävla kamerasladd!

Anledningen till min dålig update denna vecka,  är på grund av att min jävla kamerasladdshelvete (ursäkta svordom) är totalt spårlöst borta. Och hur kul är det på en skala med uppdatering utan bilder? Nej, just det, skittråkigt! Ska fortsätta leta, annars får jag väl införskaffa mig en ny sådan, ska ändå iväg imorgon och shoppa lite. Träningskläder är det tänkt att bli lite av imorgon och kanske lite annat också då. Men ha verkligen så sjukt dåligt med träningskläder, och nu när jag börjat träna igen så kan det ju vara kul med lite nya träningskläder.

Ikväll blir det i alla fall att sitta bänkad framför tv:n! Danmark-Sverige spelar ju ikväll, livsviktig match. Jag tror inte jag känner en enda person som inte ska se matchen, inte så konstigt iofs.

Vi hörs kanske senare.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0