Om jag kunde drömma

Jag läser just nu min första bok på drygt 7 år, Om jag kunde drömma. Boken är helt fantastisk och jag blev helt såld på den direkt! Nu har jag läst strax över 100 sidor och jag kan inte sluta. Jag trodde helt ärligt att boken skulle göra mig besviken eftersom den fått så otroligt bra kritik. Men jag blev, precis som alla andra, fast i den. Vill bara fortsätta att läsa och läsa. Men jag ska lugna mig lite, jag får ju inte de andra 2 böckerna först om 18 dagar, då jag fyller år. Jag längtar!

Eftersom jag nu tar en liten paus från boken, tänkte jag att jag skulle slå på första Step Up-filmen. Jag har bara sett 2:an och den tyckte jag var riktigt bra när jag såg den för drygt 1 år sedan. Hoppas denna är minst lika bra. Ännu bättre blir den väl med hunkiga Channing Tatum. Ögongodis! Såg på She's the man igår och då tänkte jag att jag bara måste se Step Up idag.





Puss!


Kommentarer
Postat av: Tiiradam (film & foto)

Man kan inget annat än älska böckerna om The Twilight Saga! =)

LÖÖV IT!

Fin blogg

2009-12-30 @ 19:42:53
URL: http://tiiradam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0