Shopping!

Har precis kommit hem från en liten, liten shoppingtur. Med mig hem har jag bland annat ett sjukt snyggt halsband, mitt nya favorit halsband, absolut! Köpte även lite smink och sedan en svinsnygg klänning, dock kommer jag inte visa den först då jag använder den om 3 veckor. Jag ska nämligen ha den när jag firar min 19-års dag och Dennis 20-års dag! 24:e oktober, då jäklar!

Ska faktiskt överraska er lite nu, jag har köpt 3 (!!!) böcker, Twilight-serien och tänkte nu börja läsa den första av dom. De andra 2 får jag när jag fyller år om 19 dagar! Hoppas dom lever upp till förväntningarna nu också. Bäst att dom är riktigt bra, jag som inte har läst en bok på drygt 7 år!

Nu: Fram med ostbågarna, coca-colan och boken! Nice!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0