MIN ROSA MJUKIDRESS..

Nej, men helt seriöst trodde ni väl inte på att jag hade gått och köpt en rosa mjukisdress.. nej nej, så otroligt cool är jag inte. Jag menar, det är ju faktisk BARA de platinablonda "storbloggs" fjortisarna som FÅR använda dom.. Vad tänker annat folk med liksom?

Nej men seriöst, det där antog jag att ni inte tog på allvar och kunde läsa av ironin.. börjar nämligen tröttna på dom otroligt mycket, i alla fall dom där två minderåriga sakerna. Ja, självklart har jag INTE införskaffat mig en rosa mjukisdress! När jag går i mjukiskläder ser jag nämligen ut såhär;





Ser ni!?? Jag har ju faktiskt n liten mage, måste genast ta och redigera bort den, jag är ju sååå fet!!


Jag just nu då, underbara mjukisbyxor och tröja. Betydligt mycket skönare och snyggare än de där fula rosa dressarna, dom liknar ju tamejfasen rosa panterna i dom! Bara jag som ser likheten? Snart färgar dom väl håret rosa också! Nej just det, då liknar man ju inte barbie...

Puss!


Kommentarer
Postat av: Brutala Bloggen

HAHAHAHA, ja bäst o redigera xD

2009-09-18 @ 10:48:54
URL: http://metrobloggen.se/ruv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0