14 Februari 2010

God morgon på er! Sovit gott? Det har i alla fall inte jag. Gick och lade mig halv 6 inatt, det säger väl det mesta? Nej men, först satt jag och kollade massa flyg och boende och liknande till min eventuella resa till hösten. Sedan blev det ju lite OS och film. Sen skulle jag åka och hämta bror min som varit och festat i Linköping av alla jävla ställen (hallå, Linköping??). Så kom hem runt kvart över 4, och då skulle vi såklart fritera pommes och käka och bara sitta och snacka. Lite småtrötter idag, men det värsta är att jag vet att jag måste plugga historia ett flertal timmar under dagen. Det lockar verkligen, skitmycket...

Imorgon får jag träna igen, längtar!!

Puss!



Vill till solen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0