15 Februari 2010

God morgon! Har ni sovit gott? Vad glad jag blev när jag drog upp persiennerna (stavning?) förut, klarblå himmel och solen skiner, underbart! Känner att jag börjar vända på dygnet mer och mer. Går och lägger mig senare under natten och går upp alldeles försent! Var ju så duktig ett par veckor som gick upp redan till halv 10! MEnd et kanske beror på OS? OS är ju i vancouver i Canada så eftersom vi är 10 timmar före så går allt på natten.

Jag ska sticka och träna snart, har inte tränat på över 1 vecka pga vissa omständigheter och förkylning. Ska bli galet skönt att springa lite och använda musklerna på gymmet. Ska fösöka plugga lite också, fattade ingenting utav det igår så blev inte mycket gjort alls. Ska ge mig på ett nytt fösök sen. Sen sticker jag och jobbar ett par timmar ikväll också. Så ser min roliga dag ut... Vad ska ni göra idag?

Puss!


Kommentarer
Postat av: Mariah

Hahaha, ja saknar inte coop ett dugg ;) Men hur är de o jobba där nu? :P

Jadu, svårt över datan. Men kolla in egosidan.blogg.se där beskriver hon väldigt mkt. =) kolla där först annars kan ja försöka förklara.

2010-02-15 @ 12:18:54
URL: http://mariiahsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0