Hemma igen

Hej sötnosar! Är nu hemma igen efter en liten runda på stan. Var ju och lunchade med 2 av mina bästa vänner, Alex och Hanna. Blev lite skitsnack och så, det gamla vanliga liksom. Därefter drog jag och solade, så jäkla skönt det är att lägga sig i grillen då och då. Sedan drog jag och köpte semlor, så underbart gott! Det är ju fettisdagen idag, så tänkte att jag får slarva med min diet även idag. Sen får det allt bli skärpning på mig. Dock kan det hända att det blir utgång i helgen, ska bli galet kul i så fall. Tänkte att jag faktiskt skulle dricka lite alkohol då. Försöker hålla mig ifrån det så mycket som möjligt. Sist till exempel söp jag mig kalasfull på loka citron.. eller inte. Nej, men man kan faktiskt ha kul utan alkohol! Värt att tänka på!?

Snart kommer det komma upp en ny sak här på bloggen. Kommer handla om resor, så är du intresserad utav andra länder så kan du ju kika in här senare under kvällen.


Puss!



Jag idag.


Kommentarer
Postat av: Lina K

Jättefin klänning, du passar bra i blått! =)

2010-02-16 @ 21:54:03
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fin bild.

2010-02-17 @ 17:21:55
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0