OS 2010

Har precis sett skitskyttesprinten i OS, jaa vad ska man säga? Svenskorna sög helt enkelt, men hoppas det går bättre i jaktstarten på tisdag.
Annars då? Jag har vart förkyld och hostig sedan i onsdags, men nu börjar det äntligen ge med sig. Så jäklar skönt, hoppas på att kunna sätta igång med träningen på måndag igen! Har inte tränat sedan förra fredagen på grund av vissa omständigheter och min förkylning, det suger verkligen! Jag som är van vid att träna 3-4 gånger i veckan och sedan inte träna alls en vecka. Man blir så galet rastlös då och får en massa överenergi. I onsdags exempel var jag nära på att gå ut och ha snöbollskrig med mig själv för att jag inte orka sitta inne.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0