Plugg.

Fyfan vad trött jag är på att plugga. Har dock inte kommit så långt med det, avbröt pluggandet och gick en långpromenad istället, välbehövligt! Måste plugga historia hela kvällen och natten om det så behövs. Sedan i veckan måste jag även plugga svenska och historia. Fan, om ni fortfarande går på gymnasiet rekommenderar jag er starkt till att plugga det ni behöver för att få behörighet till högskolan/universitet. Det är verkligen inte kul att behöva plugga på komvux, det suger, speciellt när man samtidigt jobbar och har en massa annat för sig hela tiden. Jag till exempel jobbar och reser väldigt mycket och har inte riktigt den självdiciplinen man behöver för att plugga på distans. Men jag kämpar på och hoppas jag har full behörighet till högskolan den här våren. Måste bli klar med det till slutet av maj, har ju min resa i höst/vinter och då kan jag ju inte plugga.

Aja, har precis ätit en 2-rätters middag, mina favoriträtter typ dessutom! Fy satans vad gott det var. Om någon timme blir det dessutom världens godaste efterrätt! Åhh, vill äta det nuuu! Jaa, det är ju faktiskt Valentines Day today, så jag har gett mig själv tillåtelse att vara lite onyttig. Just det, plugga var det ja, suck...

Puss!




Fina Tyson... R.I.P


Kommentarer
Postat av: Linda Florida: SVARER ALL

hatt en fin helg?

2010-02-14 @ 21:12:30
URL: http://lindahjohnsen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0