Tränat!

Kom precis hem från träningen. Fy fan vad skönt det var att få röra lite på arslet. Blev gymmet i ca 1.5 timme, underbart! Den här veckan hade jag tänkt att jag skulle träna ca 5 gånger, måste ju ta igen förra veckans träning.. Hoppas på att kunna ta ett boxningspass med Matilda också! Har inte boxats sedan november/december nångång, så känner att det är dags nu! Skule ha tränat det i torsdags, men då blev jag ju svinförkyld och kunde inte. Men men, thats life.

Om ca 3 timmar börjar jag jobba. Får ta bilen idag, så det känns skönt att slippa gå/ta buss! Lite jobbigt att dela på 1 bil på 4 personer! Men snart ska vi i alla fall köpa en till så jag och bror min kan dela på den nuvarande bilen, ska bli skönt!

Nej, nu ska jag inte sittar här så mycket mer. Ska basta, duscha och käka innan jag sticker iväg till jobbet hade jag tänkt mig. Så skönt att ha en bastu på vintern! Publicerar förmodligen andra delen av serien innan jag ger mig iväg också.

Puss!



Det är få gånger jag använder mjukiskläder, men efter att ha tränat tillåter jag mig själv det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0