Ny dator + kamera! - Good shit!

Tog mig i kragen i tisdags och bestämde mig för att köpa en till dator (resdator) och en ny kamera. Fick hem det idag, så blev ett litet avbrott från pluggande och istället installerar min nya lilla minidator. Har köpt en liten Netbook, blir perfekt att ha när jag reser mellan Sverige och England (och alla andra resor)! Min andra, 16 tum, som jag har väger så sjukt mycket så blir lite jobbigt att släpa på den varje gång jag ska fram och tillbaka!
Hoppas bara den kan installeras klart någon gång så jag kan börja leka lite med den! Det blev i alla fall en svart Acer, ville ha en röd men den fanns inte i lager, så det skulle ta så lång tid att få hem den, och jag åker ju nästa lördag så tiden finns inte riktigt.

Kameran blev en från Olympus, en liten vanlig digitalkamera. Den jag hade innan var hela 4 år gammal, så har tröttnat rejält på den + att den började strula lite för någon månad sedan.

Som sagt, har tagit ett litet abrott från pluggandet, och ska nu göra iordningen en varma koppen, redd kyckling.





Inte riktigt denna, men en liknande!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0