Plugget fortsätter - sjukt ont i kroppen!

Har suttit på samma jävla stol i 11 timmar och pluggat. Katchiiiing. Behöver jag säga att jag har galet ont i rygg/nacke/rumpa!? Det går framåt iaf, men har en känsla av att denna tenta kommer gå rakt åt helvete. Skit också. Finns ju dock omtentan den 10:e december, men kanske inte det roligaste att tänka på när man inte ens befinner sig i Sverige då... Jaja, ska fortsätta i några timmar till i alla fall innan det blir dags för sängen.

Imorgon far jag iväg långt söder ut, ända till Söderköping faktiskt! Halv 10 går bussen så blir att stiga upp riktigt tidigt och plugga lite innan. Ser fram emot morgondagen enormt! Ska nämligen fira minijul med bästis eftersom jag inte kommer vara hemma under jul.

Ha det gött!!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0