Ikeamöbler...

Igår och idag har jag varit upptagen med att hjälpa en nära vän att flytta. Måste ju säga att jag tror vi klarade av att skruva ihop möblerna mycket bättre än många killar skulle gjort. Gjorde inte fel en enda gång och snabbt som tusan gick det också. Sen kan man ju understryka att möblerna från IKEA kommer ju i 1000 delar från början med ännu fler skruvar och pluggar. Dock gillar jag att skruva och ha mig, så tyckte det var rätt roligt. Sen får man ju dessutom umgås med nära vän och snacka skit. Nu har jag dock förbannat och i tummar och knän så det ska bli ganska skönt att inte sitta och skruva och ha sig imorgon. 
 
När jag sedan kom hem var det dags att gå ut med hunden (är hundvakt). Efter en långpromenad med henne kunde jag äntligen slänga mig i sängen och fixa med mail, visumansökningen osv. Nu har jag precis avnjutit en kanelbulle framför ett avsnitt av Desperate Housewives. SKönt att koppla av lite nu under kvällen!
 
Puss!
 
 
Jag och Hazel i somras <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0