Visum..

Tänkte börja med att skriva att det är sjukt irriterande när man börjar skriva någonstans (i det här fallet här) och man efter ett tag upptäcker att man har det engelska tangentbordet på. Brukar alltid skifta till engelska när jag svarar på mina mail, utifall det skulle bli felstavat eller så. Men varje jäkla gång glömmer jag att byta tillbaka till svenska. Det uppmärksammas aldrig först jag ska använda å, ä eller ö och undrar vart fasen dom är..

I alla fall, skickade till slut iväg min visumansökan igår till Kina. Håller tummarna för att det går igenom! Hoppas på att komma i väg i slutet på oktober. Har vart ledig 2 månader nu (varav 1 månads resande) och håller på att få panik. 1 vecka i Sverige har jag stått ut med nu och 2.5 återstår. Saknar värmen och lite puls i vardagen...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0