Ååhh detta krångel (skrivet 5/9)

Precis som rubriken lyder är det en väldans massa krångel just nu. Har kontakt med en skola i Kina som jag ska börja jobb hos. Var och varannan dag kommer de med nya saker de behöver. Som för drygt 2-3 veckor sedan när dom skrev att de behövde ett hälsointyg som jag bara kunde fixa hos en svensk läkare. Då skulle jag dagen efter åka på semester till Cypern så det dröjde innan jag kunde fixa det. När jag väl sedan gick till läkaren sade de att dom visste exakt vad det var. Sedan visade det sig att det var ett helt annat jag behövde.

Såna saker har det varit hela tiden. Fel uppgifter, behöver komplettera med nytt hela tiden. Nu bör dock allt vara i sin ordning och jag kommer förhoppningsvis snart får hem min invitation och kontrakt och kan du förhoppningsvis äntligen ansöka om visumet till Kina. Längtar verkligen till att komma iväg.

 

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0